sobota, 17 sierpnia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez One Direction Infection ;**! Bardzo dziękuję! Nie mam pojęcia czym zasłużyłam sobie już na DRUGĄ nominację od Was ♥

PYTANIA:
1) Twoje marzenie?
    - Tak, jak chyba każda z Nas chciałabym poznać moich idoli. A tak poza tym, to w przyszłości                     chciałabym pomagać ludziom. 
2) Ulubione słodycze? :)
    - Czekolada <3
3) Jaką piosenkę ostatnio słuchałaś?
    - Demi Lovato - Skyscraper 
4) Ulubieniec z 1D?
    - ZaNiLoHaLi xD
5) Ulubiona pora roku? Dlaczego?
    - Wiosna. Nie jest wtedy za gorąco, ani za zimno. Idealna pogoda dla mnie. Poza tym wszystko kwitnie,       to naprawdę ładny widok <3
6) Jak sądzisz do kiedy będziesz lubić 1D?
    - Nigdy nie przestanę ich kochać. To tak jak przestać kochać najpiękniejszą część swojego życia. To oni     nauczyli mnie najważniejszych rzeczy w życiu. Na zawsze pozostaną w moim sercu. Nikt ani nic tego nie       zmieni.
7) Inny fandom??Oprócz Directioners ;D
    - Moonwalkers, Beliebers, Smilers, Selenators, Roomies, Lovatics <3
8) Jakie masz hobby?
    - Kiedyś tańczyłam, ale przestałam. Nudziłam się i tak powstał ten blog :D
9) Do jakiej piosenki z płyty TMH masz sentyment? :))
    - Summer Love, They Don't Know About Us, Little Things i Over Again. Przepraszam, ale nie mogłam         wybrać jednej <3
10) Ile masz lat?
      - 12 :)
11) Co byś zrobiła jakbyś zobaczyła 1D?
      - Najpierw bym ich przytuliła, powiedziała, że bardzo ich kocham i, że muszą przyjechać do Polski, a           później zgon xD

NIESTETY NIE MAM KOGO NOMINOWAĆ, WIĘC... :(

Dziękuję za nominację, kocham Was <3 

1 komentarz:

  1. To ja Cię kocham i twoje opowiadanie!! ♥
    Zasłużyłaś na jeszcze kilka innych nominacji!
    ŚWIETNIE PISZESZ!!

    OdpowiedzUsuń